Back Back Nieuws

Congres over het effectief prikkelen van de zintuigen voor merken en bedrijven

21 januari 2014
The Experience Network (TEN) organiseert op donderdag 10 april een zinnenprikkelend congres: Verleiding der Zinnen. Wil je met jouw merk of bedrijf meer inzetten op multizintuiglijke beleving? Laat je dan informeren en inspireren door verschillende zintuigenexperts en leer wat het je op kan leveren.

Iedere spreker neemt een zintuig voor zijn rekening en laat je kansen ontdekken die je in de dagelijkse bedrijfsvoering direct kan toepassen. Tevens zijn er interactieve workshops te doen en tijdens de lunch en afsluitende borrel is er volop gelegenheid om te netwerken met de andere deelnemers. Sprekers als Désirée Struijk, gastronoom Peter Klosse, International key‐note speaker Pelle Hansen en geurexpert Adam Tasi nemen je mee in de wereld van de multizintuiglijke beleving. Marian Ellens laat je tijdens haar interactieve workshop ‘Zeg eens ja’ anders naar mensen kijken. Lisette Kraaijenhagen, Experience consultant bij Senta multisensory concepting vertelt over merkbeleving en de sensorische iconen van merken.

Ratio en emotie 
Dit congres onderscheidt zich van andere congressen omdat tijdens deze dag de ratio verbonden wordt met de emotie. Uit onderzoek blijkt dat de meeste aankoopbeslissingen worden genomen vanuit een emotie. En niet, zoals men jarenlang dacht, vanuit de ratio. Het is van belang de klant zo te benaderen dat hij zich welkom voelt en vanuit dat gevoel te prikkelen om tot aankoop over te gaan. Het is als merk of ondernemer relevant om het onderbewuste van je klant beter te leren kennen en dit positief te beïnvloeden.

Verleiding der Zinnen is bij uitstek geschikt voor retailers, ondernemers, food & non food, horeca‐ en eventmanagers, A‐merken, (financiële) dienstverleners en fabrikanten. De deelnemers van vorig jaar waren o.a. werkzaam voor : Albert Heijn, Nivea, Etos, Kneipp, Van Haren Schoenen & DE Master Blenders. Aan het einde van de dag, weet je meer over: 
- Klantbeleving 
- Klantbinding 
- De laatste trends op het gebied van zien, horen, voelen en proeven/ruiken 
- De sensorische iconen van merken 
- Het aflezen van onbewuste emoties van de klant 
- Het prikkelen & beïnvloeden van het onderbewuste van je klant

Vroegboekkorting
Verleiding der Zinnen: 10 april 2014 van 09.00‐18.00 uur in Paviljoen Puur in Diemen. De kosten bedragen € 699,‐ excl. BTW, inclusief netwerklunch & borrel. Ontvang 20% vroegboekkorting bij aanmelding vóór 1 februari o.v.v. de code High ProfileMeld je hier aan.

Tip: wil je met meerdere collega’s deelnemen aan dit congres? Stuur dan een email naar 
info@10‐europe.com voor een kortingsaanbod.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!