City Resort Hotel Sittard nieuwe partner Maastricht Convention BureauCity Resort Hotel Sittard nieuwe partner Maastricht Convention Bureau
Back Back Nieuws

City Resort Hotel Sittard nieuwe partner Maastricht Convention Bureau

31 mei 2018

City Resort Hotel Sittard was voorheen bekend als het Fitland hotel en heeft recent een naamsverandering ondergaan.
De naam Hampshire Fitland XL hotel is veranderd in City Resort Hotel.

Full of energy!

Omdat het hotel beschikt over echte energizers, zoals een volwaardige wellness met 10 cabines en diverse baden, restaurants, alsmede een sportcentrum van minimaal 800m2 en nog vele andere extra’s wordt de nieuwe slogan 'Full of Energy!' Daarnaast heeft het hotel professionele sporthallen en vergaderzalen waar ook congressen georganiseerd kunnen worden. Nu de rebranding in de hotels is gerealiseerd, komt de hotelgroep naar buiten met een landelijke marketing campagne.

Geen doorsnee hotel

Volgens de BU directeur van de hotels, Niels Dijkstra, zijn City Resort Hotels geen doorsnee hotels. 'Alleen al de schaalgrootte spreekt tot de verbeelding. De meeste locaties zijn groter dan 10.000m2 waarop naast de normale hotelfaciliteiten, congrescentra, wellness en fitness vaak ook indooractiviteiten, zoals klimmen, bowlen en andere leisure sporten worden aangeboden. Bovendien is het uniek dat dit concept zich in een stedelijk gebied bevindt. Om die reden vinden wij de naam City Resort Hotels veel beter passen bij wie wij zijn.'

De regio als congres bestemming op de kaart zetten

Directeur van het MCB, Jurgen Moors: 'Wij zijn verheugd dat ook unieke locaties buiten Maastricht ons weten te vinden. Deze uitbreiding van ons regionaal netwerk betekent dat we zakelijke boekers nog beter van dienst kunnen zijn. Daarnaast is het hechte netwerk voor de regionale partners een stevige basis voor succesvolle samenwerking. Samen zetten wij de regio als toonaangevende congresbestemming op de kaart.'

Maastricht Convention Bureau

Het Maastricht Convention Bureau is verantwoordelijk voor de internationale destinatiemarketing van Maastricht als congresbestemming en het op proactieve wijze werven van nationale en internationale congressen voor de regio. MCB richt zich hierbij met name op internationale associatie- en verenigingscongressen die bij voorkeur een link hebben met de economische speerpunten van deze regio. MCB acteert hierin als een onafhankelijke partij, waarbij de doelstellingen gerealiseerd worden in nauwe samenwerking met regionale partners en stakeholders.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!