Back Back Nieuws

Broky opent deuren voor restaurants

04 augustus 2015
Na de launch in de zomer van 2014 zijn nu ook restaurants welkom bij Broky. Consumenten kunnen bij Broky geïnspireerd worden door nieuwe ideeën voor activiteiten, een hulpmiddel om bijzondere (groeps)uitjes te organiseren. Oprichter Arjan Bomkamp: ‘Sinds de lancering van Broky in de zomer van 2014 hebben veel bedrijven uit de vrijetijdsbranche zich aangemeld, zijn meer dan 500 aanvragen geplaatst en tientallen uitjes georganiseerd. Ons team heeft deze periode vooral gebruikt om feedback te verzamelen van de gebruikers en deze te gebruiken voor de nieuwe versie.’

Nieuw: restaurant boeken
3 augustus is de update van Broky uitgerold. De grootste verandering in de nieuwe versie is de mogelijkheid om naast de vrijetijdsbranche nu ook geïnspireerd te worden door restaurants. Het doel hiervan is om restaurants de mogelijkheid te geven om hun aanbod te promoten en zo nieuwe klanten te werven, zodat de consument op die manier de leukste plekjes vindt om uit eten te kunnen.

‘Ik woon zelf nu bijna twee jaar in Amsterdam, een stad met meer dan 1.000 restaurants, waarvan ik er nauwelijks twintig kan opnoemen,’ licht Arjan Bomkamp toe. ‘Ook restaurants focussen steeds meer op de experience van klanten, en krijgen nu ook de mogelijkheid dit te laten zien. Word-of-mouth heeft natuurlijk maar een beperkt bereik, terwijl met Broky heel specifiek een veel groter deel van de doelgroep bereikt kan worden.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!