Back Back Nieuws

Brand Based Sponsoring streeft naar betere event sponsoring

03 december 2015
Onder het motto ‘Brand Based Sponsoring’ gaan marketeer René Bergmans en sponsor finder Wim Noordzij organisaties helpen om hun sponsoring te versterken via een merk georiënteerde aanpak. Zij richten zich hierbij op de terreinen sport, entertainment, muziek, cultuur en leisure.

René Bergmans (Brand Proposition) en Wim Noordzij (Event-Broker) werken vanuit de methode ‘Merkplan in 30 vragen’. Deze geïntegreerde merkaanpak vormt de basis voor een gerichte sponsorwerving met meer toegevoegde waarde voor marktpartijen. Insteek is het streven naar duurzame relaties waarbij zowel de sponsor als de gesponsorde hun merk- en business doelstellingen verstevigen.

Unieke synergie
De samenwerking levert unieke synergie in de Nederlandse sponsoring markt. Bergmans en Noordzij hebben een groot track record in marketing en sponsoring. Bergmans vervulde marketing management functies bij onder andere bij Adidas, Jupiler en KNVB. Noordzij heeft sponsorwerving gedaan voor vele evenementen, waaronder EK 2000, Parkpop en Volvo Ocean Race. Beiden blijven werken vanuit de eigen titels Brand Proposition en Event-Broker.

Op de foto: Wim Noordzij van Event-Broker

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!