BOMBAY SAPPHIRE® en The Hoxton slaan handen ineen BOMBAY SAPPHIRE® en The Hoxton slaan handen ineen
Back Back Nieuws

BOMBAY SAPPHIRE® en The Hoxton slaan handen ineen

07 september 2023

BOMBAY SAPPHIRE en The Hoxton komen samen om een boeiende toevoeging aan hun buurten in Amsterdam, Barcelona, Londen, Parijs en Rome te geven als onderdeel van Saw This Made This-campagne van het gin-merk. The Hoxton is een hotelketen die er trots op is lokale gemeenschappen te ondersteunen, of het nu gaat om lokaal eten, lokale kunstenaars of de lokale straten en plekken die de hotelketen over de hele wereld 'thuis' noemt. BOMBAY SAPPHIRE is een merk dat creativiteit viert, zowel in het cocktailglas als daarbuiten, en nu hebben de twee samengewerkt om een reeks speciale, lokaal gearomatiseerde exposities te onthullen.

BOMBAY SAPPHIRE en de Hoxton zullen op vijf Europese locaties opkomen voor nieuwe generatie kunstenaars in de vorm van vijf unieke pop-up-exposities, met als doel gasten te stimuleren om overal om hen heen de creatieve inspiratie te ontdekken. Beeldende kunstenaars zullen Hox-galerijen in Amsterdam, Barcelona, Londen, Parijs en Rome overnemen, waarbij de ruimtes worden getransformeerd met creatieve exposities, aangevuld met innovatieve gin-cocktails door de Hoxton-barmannen.

Campagne met Baz Luhrmann

Dit laatste nieuws wordt onthuld als onderdeel van de BOMBAY SAPPHIRE Saw This Made This-campagne; in de eerste plaats gelanceerd met de iconische filmregisseur Baz Luhrmann als Creative Director van de campagne, met als doel mensen te inspireren om overal om hen heen creativiteit en schoonheid te zien. BOMBAY SAPPHIRE zet zijn mondiale missie voort en roept iedereen op om geïnspireerd te worden in zijn lokale omgeving, zijn eigen creativiteit te benutten en zijn creatieve potentieel te ontsluiten.

The Hoxton Amsterdam

In The Hoxton, Amsterdam, zal de autodidactische Nederlandse kunstenares Frederique Matti dikke verflagen gebruiken om de gezellige sfeer van een Amsterdams feest in volle gang weer te geven. Haar tastbare, kleurrijke motieven verschijnen op een glazen wand net binnen de ingang van het hotel en leggen lokale momenten vast in haar kenmerkende lijnstijl, uitgedrukt in objecten die je op een feest kunt tegenkomen en een verhaal vertellen over de gasten, de omgeving en de energie.

Custom made cocktail

Het Nederlandse barteam heeft de Spirit of Resilience gecreëerd met BOMBAY SAPPHIRE, met dragon doordrenkte jenever, groene chartreuse, appelsiroop en limoensap. De naam is gekozen om de windmolens in Amsterdam weer te geven, die door de geschiedenis van Nederland een bekend bouwwerk zijn geweest. De cocktail is gegarneerd met een bananenblad dat de wieken van de windmolens voorstelt.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!