Binnenkort in Events: D&B Eventstrategie 'We doen dit al jaren, maar het bestaat nog niet'Binnenkort in Events: D&B Eventstrategie 'We doen dit al jaren, maar het bestaat nog niet'
Back Back In magazine Events

Binnenkort in Events: D&B Eventstrategie 'We doen dit al jaren, maar het bestaat nog niet'

21 november 2018

D&B Eventmarketing is ervan overtuigd: events die deel zijn van een groter geheel creëren de meeste impact. Nu steeds meer opdrachtgevers daar ook de meerwaarde van zien, is de tijd rijp voor een nieuw label: D&B Eventstrategie. 'Hoe zet je evenementen in om de interne cultuur te ondersteunen, dat is in feite de vraag. Een goede vraag, want er bestaat nog niets voor. Ja, ons bureau dóet het al jaren, maar we hebben het nog nooit apart gelabeld. Dat gaan we nu wel doen,' aldus Pieter Bas Boertje, algemeen directeur van D&B Eventmarketing. Binnen een bedrijf zie je vaak verschillende bijeenkomsten. Het managementteam gaat een paar dagen naar de hei, het accountteam doet een kookworkshop, een keer in de zoveel tijd is er een groot feest voor alle medewerkers. Allemaal losse onderdelen. Maar hoe zorg je ervoor dat dat één geheel wordt?

Dit is een artikel uit het komende magazine Events dat in november verschijnt. Wil jij Events ook ontvangen? Meld je hier aan.

Fotocredits > Nico Alsemgeest

 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!