Bij De Broodfabriek worden geen zoete broodjes gebakken #EventSummit
03 februari 2020In de voormalige industriële bakkerij Hus van Rijswijk worden tegenwoordig grootschalige beurzen en evenementen gehouden. Op de ruim 5000 m2 aan hallen alleen, worden congressen, kennisnetwerkbijeenkomsten en meerdaagse ‘heisessies’ georganiseerd.
Julia Forsch, Senior Accountmanager van De Broodfabriek vertelt: ‘Bij ons is de prijs-kwaliteit verhouding goed en belangrijk. Als organisatie blazen we niet hoog van de toren en bakken we geen zoete broodjes. We zetten de basis voor een evenement uitstekend neer zodat die vervolgens naar wens kan worden aangekleed en uitgebreid.’
Wat brengt jou naar EventSummit?
‘Als beurslocatie moet je hier met een stand zichtbaar en aanwezig zijn. We komen relaties tegen uit ons bestaande netwerk, leggen daarnaast nieuwe contacten en doen veel inspiratie op. Aan de bezoekers wil ik meegeven: Spreek de standhouders aan, ga die drempel over en knoop een gesprek aan. Als je rondloopt met een specifieke vraag, spreek die uit. De standhouders kennen veel branchegenoten en kunnen je doorverwijzen en verder helpen.’
Waar ging jouw hart sneller van kloppen?
Op EventSummit ontdek ik veel nieuwe mogelijkheden op het gebied van entertainment. Hartsikke leuk zo’n Feestcaravan als pop up kroeg en de Barista met de eindeloze sortering aan thee en de manier waarop ze deze schenken. Het zijn vaak de kleine dingen die heel verrassend kunnen zijn. De details hebben een grote impact op een evenement.’
Wat is jullie kracht?
De Broodfabriek is groot en alles is gelijkvloers en geschakeld. Dat is praktisch, overzichtelijk en makkelijk in te richten. Naar onze opdrachtgevers vinden we een eerlijk verhaal belangrijk, we bakken geen zoete broodjes en denken graag mee en zijn een waardevolle (gespreks)partner.
Door > Nathalie Schalke
Foto: De Nozem Fotografie
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!