Dutch Standard Events
-
Balthasar Floriszstraat 11 H
1071TZ AmsterdamTel: 020 2617673
Wat is het gevoel dat na afloop van het event moet overheersen?
Deze centrale vraag zit er bij ons onderbewust zo ingebrandt, dat we standaard het hele event hierom bouwen. Dit is natuurlijk een creatief proces dat wij samen met onze klanten (jou!) doorgaan. En zoals de Britten zo mooi zeggen: "no pressure no diamonds!". Dus gaan we altijd op zoek naar de randjes van de mogelijkheden. Dit vraagt enig lef, enig doorzettingsvermogen en een stukje geloof in de keuzes die we samen gaan maken.
Dit alles komt bij Dutch Standard Events voort vanuit de diepgewortelde achtergrond in de Dance industrie. Als jonge honden ooit begonnen met 'underground' feesten in de nu zo gewilde industriele locaties. Van 300 naar 8.000 bezoekers gegroeid in tien jaar tijd en de filosofie van "publieksbeleving centraal stellen" rechtstreeks door het grote Sensation overgenomen. Trots en gelukkig met deze bloeiende tijden waarin van grond af aan het vak is geleerd door de oprichters.Van zelf hekkenlijnen uitzetten, discolampen ophangen, aggregaten sjouwen en decorstukken zagen & verven. Van polsbandjes -management tot aan line-ups boeken. In de wereld van de Dance feesten moet je over elk detail 10 keer nadenken, met enorme concurrentie en de altijd hooggespannen verwachtingen.
De verschuiving van de aandacht van Dance events naar B2B events zijn verhuist in de loop van de tijd, vinden we het noodzakelijk die twee werelden aan elkaar te koppelen. Dat doen we met ons eigen concept A Day in Dance. Dit unieke event geeft een kijk in de bijzondere wereld van de Dance. Met edities bij Mysteryland, Sensation en Thuishaven, hebben we al ruim 200 event-marketing professionals een inzicht in deze eigenzinnige industrie kunnen bieden.
Wat deze roots in de Dance betekent voor onze klanten is vrij eenvoudig: wij streven altijd naar de creatievere oplossingen. Geen brainstorm-systematiek of management theorie. Het organiseren en regelen zien we eerlijk gezegd, dan ook als secundair proces. Dat moet gewoon gebeuren, en is in veilige handen. Alleen aan het einde van de rit telt maar 1 ding: hoe heeft de bezoeker het beleefd en zijn de onderliggende boodschappen doorgedrongen?
We kijken uit naar een kennismaking en hoe klein je evenement dan ook, het verdiend maximale focus. En dat krijg je altijd van ons, beloofd.
-
Futuristic theme feest voor Accenture -
Installatie kunst -
Ons eigen concept "A Day In Dance" achter de schermen bij Mysteryland -
Wat een dag! -
Business event in festival style. -
Hostess in een te gek outfit -
Bedrijfsfeest Marktplaats.nl -
Is jouw publiek echt betrokken bij het bedrijfsfeest? -
Zomerpark was ons eigen jaarlijkse festival in Amsterdam -
Semianr met Marc Lammers in het Muziekgebouw aan het Ij. -
Ook de kindjes van de werknemers worden in de watten gelegd! -
Festival als ultiem belevenis evenement!
Een kleine greep uit 15 jaar events organiseren!
Neem contact op met Dutch Standard Events
Voer hieronder uw informatie in. Een contactpersoon van Dutch Standard Events zal z.s.m. contact met u opnemen.