Back Back Nieuws

ATP lanceert incentivecampagne

25 augustus 2006

ATP, The Advanced Travel Partner lanceert gedurende de maanden augustus en september een gerichte campagne voor de incentivebranche. De incentivecampage heeft als claim `Geen bluf, wij doen het', en bestaat uit een direct mailing die wordt ondersteund door advertenties in vakbladen. Daarnaast worden banners geplaatst en is een deel van de eigen website www.atp.nl in de look&feel van de campagne gebracht.


Naast business travel is ATP ook een grote speler op het gebied van incentives. Binnen haar propositie worden incentives door ATP aangeboden als Events of Experiences. In het eerste geval staat het evenement voorop, zoals de Olympische Spelen, een Wereld of Europees kampioenschap of een uniek evenement. Bij Experiences vormt het zelf beleven en ervaren van de gebeurtenis zélf de kern van het programma. Incentives kunnen op beide van toepassing zijn, soms zelfs op een combinatie van die twee.

Bij de incentives van ATP wordt in de organisatie het complete traject aangeboden, inclusief het concept, de uitdaging, de beloning, het evenement zelf en de communicatie daaromheen. Alle disciplines in één hand.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!