Back Back Nieuws

Photonic organiseert fotoacties voor Nivea

04 september 2011
Photonic fotomarketing heeft voor Nivea een aantal unieke foto-acties uitgevoerd. De Skin Tour Bus en de Abri(bushokje) campagne zijn onderdeel van een grootschalige campagne rond het 100 jarig bestaan van NIVEA. Voor beide acties komen geen fotografen in actie, maar wel veel techniek.

 

Skin Tour Bus

De Nivea tourbus rijdt door het hele land waar je onder andere op de foto met bijvoorbeeld een vriendin kunt door een druk op het touchscreen. Uit de Photonic fotokiosk komt een bonnetje met jou foto en unieke code zodat je deze kan uitprinten en alleen jij de foto kan downloaden.

 

Bushokjescampagne

In verschillende steden kon iedere voorbijganger in een bushokje op de foto door te drukken op het touchscreen. De foto kon je ter plekke delen op Facebook en na enkele minuten was je te zien op een groot scherm bijvoorbeeld die van het Rembrandtplein.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!