Back
Nieuws
Plannen 2012 Den Haag Marketing: Samen = meer
19 november 2011'Samen kunnen we onze stad nóg beter verkopen.' Met die belofte stapte Marco Esser, directeur a.i. van Den Haag Marketing, donderdag op de fiets en bracht het Partnerplan 2012 persoonlijk bij een twintigtal Haagse partners langs.
Rode draad
Van hartje binnenstad tot Scheveningen en Kijkduin. De overhandiging werd met enthousiasme ontvangen. De rode draad van de plannen van Den Haag Marketing? Samen = Meer. Dat motto wordt ook duidelijk in het Partnerplan. Door samenwerking in de activiteiten, diensten en producten van Den Haag Marketing wordt de stad op een consistente en eenduidige manier op de (inter)nationale kaart gezet. Zowel als recreatieve- en als congresbestemming.
Collectieve marketing
De plannen zijn bovendien in co-creatie met partners tot stand gekomen. 'We willen aansluiten bij marketinginspanningen van onze partners en vice versa. Er is dan ook veelvuldig en diepgaand met partijen in de stad gesproken. Door vervolgens verbanden te leggen wordt de collectieve marketing effectiever. De som is tenslotte meer dan de delen', legt Esser uit.
Startsein
De fietstour van Esser betekent het startsein van een nieuwe ronde van gesprekken met partners in de stad. Medewerkers van Den Haag Marketing gaan op pad om partners aan de organisatie te binden, samen plannen tot uitvoer te brengen en zo meer bezoekers, en dus meer geld naar Den Haag te halen.
Op de foto: Pierre-Henri Bosovers (Hotel Des Indes) ontvangt het plan uit handen van Marco Esser
Fotografie: Richard Mulder
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!