Back Back Nieuws

DDG Smart Marketing organiseert eerste Smart Inspiration Session over hybride events

24 januari 2014
DDG organiseerde op 16 januari een Smart Inspiration Session over hybride events. Event professionals en marketeers lieten zich een middag inspireren en informeren over de hybride aanpak. Onder leiding van Ester de Graaf, commercieel directeur van DDG Smart marketing, gaven diverse gastsprekers, specialisten op het gebied van hybride events en strategische communicatie, meer inzicht en duidelijke uitleg over de hybride aanpak in het traject van voor, tijdens en na je event. Praktische tips kwamen van verschillende klanten, die hybride tools al gebruiken in een aantal Benelux events.

Hybride events
De eventbranche verandert en draait steeds meer om de beleving van de bezoeker voor, tijdens en na het event. Ontwikkelingen op het gebied van technologie en digitaal zorgen voor een andere manier van events organiseren en inrichten. Hoewel de naam nog wat onwennig aandoet, zijn het volgens DDG de hybride events die events en congressen een compleet nieuw gezicht geven. Ester de Graaf: 'Een hybride event is een combinatie van een traditioneel live event en een virtueel event. Het beste van beide werelden komt bij elkaar in één beleving waar een mix van traditionele en online media wordt gebruikt om de boodschap over te brengen. Met een hybride aanpak kan de impact van een event worden uitgerekt. In tijd, bereik en toegevoegde waarde. Voor, tijdens en na het feitelijke event.'

De sessie over hybride events kun je hier terugkijken.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!