
Spannend was het wel even. Regen en wind bemoeilijkten de opbouw maar ook de uitvoer van het Konings Family & Friends Festival behoorlijk voor de medewerkers van organisator TDG Eventmarketing. Maar toen op zaterdag 7 september jl. om 16.00 uur de rode knop werd ingedrukt en serpentines in Konings-Zuivel-kleuren door de lucht vlogen, brak de zon door.
Konings-Zuivel B.V. heeft 25 medewerkers. Zij mochten allemaal acht gasten (familie en/of vrienden) meenemen naar het feestelijke openingsevent van de nieuwe vestiging in Bleiswijk. Ruim 200 bezoekers, van jong tot oud, genoten daarom volop op het bedrijfsterrein dat voor de gelegenheid was ingericht als festivallocatie, compleet met verschillende festivaltenten, passende styling, sfeerverlichting, allerlei foodtrucks, een dj in een nostalgische wagen, een Bollybooth-fotostudio en een kidscorner met knutsel- en schminkactiviteiten. Uiteraard kregen alle gasten ook nog een uitgebreide rondleiding door het nieuwe pand.
Tevreden opdrachtgever
In een maand tijd heeft TDG Eventmarketing het evenement georganiseerd, van pakkende uitnodiging en concept tot vergunningen, parkeerbegeleiding, bewaking en uitvoer. Het evenementenbureau heeft er een tevreden opdrachtgever bij. 'Zeer geslaagd', is de reactie. 'Complimenten. Aan alles is gedacht, heel veel is uit handen genomen, het is gewoon goed geregeld. Low-key, ontspannen, voor ieder wat wils. Precies zoals we voor ogen hadden. Uiteindelijk iedereen happy.' Voor TDG Eventmarketing is het telkens weer een feest om dit 'werk' te mogen en kunnen doen.