
Het perfecte moment voor een event
Dat maakt dat het nu het perfecte moment is om te gaan nadenken over het organiseren van een event waarbij je medewerkers en/of je relaties elkaar weer live kunnen ontmoeten - bijvoorbeeld om ze te bedanken voor hun inzet en vertrouwen in de afgelopen periode. Daar doe je deze mensen niet alleen een plezier mee; groot voordeel van zo’n live event is dat het de gelegenheid bij uitstek is om het verhaal van je product, merk of organisatie te vertellen.
ROI
Een live event voor je medewerkers of relaties vraagt uiteraard om een investering. Wat die investering oplevert (je Return On Investment), lijkt op het oog lastig vast te stellen: je ervaart wel dat mensen het waarderen, maar dat gevoel is lastig te kwantificeren. In deze whitepaper legt MGen je uit hoe je voorafgaand aan je event meetbare doelen kunt stellen en hoe je achteraf kunt zien in hoeverre je deze hebt gerealiseerd.
Benieuwd hoe jij een optimale ROI behaald uit je personeels-of relatie-event? Download hier de volledige whitepaper en maak gebruik van de expertise van MGen!