
De eerste editie van SPOTLIGHT is nagenoeg uitverkocht. Spotlight is het nieuwe vakevent voor de branches koken, gedekte tafel, woonaccessoires, gifts, design, modeaccessoires, lederwaren, speelgoed en lifestyle. Het nieuwe event krijgt veel vertrouwen uit de markt. Meer dan 100 leveranciers presenteren meer dan 240 merken op 11 en 12 maart in de Werkspoorkathedraal in Utrecht.
Grote en kleine merken presenteren zich
Bunzlau Castle, Mepal, Serax, Kitsch Kitchen, Smeg, Skeppshult, Tokyo Design Studio, Rolf Cremer, Bowls & Dishes, RigTig, Blomus, Stelton, Leonardo, NeXtime, Lie Gourmet, Treasure Rookie, Combekk, Homelab_Amsterdam, MEPRA, Salt & Pepper, Cosy & Trendy, Bredemeijer, Legnoart, Kitchen Craft en Lampe Berger zijn enkele van de vele merken die zich tijdens de eerste editie van Spotlight presenteren. Maar er zijn er nog veel meer.
Buitenterras: BBQ plein
Exposanten tonen op Spotlight vooral hun noviteiten en de producten die van belang zijn voor de Beneluxmarkt. De ruimte is bovendien ingericht op activiteiten. Overal gebeurt wat. Er wordt gekookt, geproefd, gedemonstreerd en getest. In het buitengedeelte is, samen met TTP Concepts, alles op het buiten koken en BBQ ingericht. Er staan barbecues en er wordt ook daadwerkelijk gegrilld. Blond Indians zorgt voor zitkussens, zitzakken en andere meubels die de bezoeker in staat stellen ter plekke te proeven. 'Hoe zal uw klant deze producten ervaren?' Daar geeft deze beurs een helder antwoord op.
Najaarseditie
Vanwege het succes wordt op korte termijn de inschrijving voor de najaarseditie ook geopend. Deze wordt op 23 en 24 september 2018 georganiseerd.
Toegang en registratie
Via de www.spotlight-event.nl kunnen bezoekers zich registreren voor gratis toegang. Daarvoor is wel een KvK nummer nodig.