We Are Live bewijst de toegevoegde waarde van digitale eventsWe Are Live bewijst de toegevoegde waarde van digitale events
Back Back Nieuws

We Are Live bewijst de toegevoegde waarde van digitale events

18 mei 2023

De winnaars van de Eventex Awards zijn bekendgemaakt. We Are Live heeft zes prijzen gewonnen. De programmamaker en livestream expert voor internationale merken ontving onder andere drie keer goud voor B2B event, Event Storytelling en Brand Experience - Food & Beverages en platinum voor Hybrid Event.

Impact en innovatie 

We Are Live nam in totaal vijf prijzen in ontvangst voor het hybride event Second generation chocolate dat zij produceerden voor chocoladefabrikant Barry Callebaut. In het juryrapport werd het concept geprezen voor de ‘goed doordachte strategie en creatieve uitvoering’. Ook het digitale concept Charging Day, dat We Are Live maakte in opdracht van Fastned, werd bezegeld met brons in de award categorie Virtual B2B Event. ‘De impact en innovatie die wij onze klanten bieden met live video's, is een van de belangrijkste redenen waarom wij We Are Live in 2008 zijn gestart. Deze prestigieuze prijzen zijn dan ook een prachtige bekroning op ons Werk’, aldus Marck Feller, Founding Partner en regisseur van We Are Live.


We Are Live werd genomineerd in zes categorieën en heeft in alle categorie een prijs in de wacht gesleept
● Platinum - Hybrid Event (Barry Callebaut)
● Gold - B2B Event (Barry Callebaut)
● Gold - Brand Experience - Food & Beverages (Barry Callebaut)
● Gold - Event Storytelling (Barry Callebaut)
● Silver - Product Launch (Barry Callebaut)
● Bronze - Virtual B2B Event (Fastned)

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!