Back Back Nieuws

Waarom Wie is de Mol exclusief terug is in de evenementenbranche...

05 september 2016
In juli 2014 stond het in veel media: mediaconceptenmaker IDTV
won de rechtszaak tegen een evenementenbureau dat ‘onrechtmatig’
gebruikmaakte van de naam “Wie is de Mol”. Vrijwel direct na deze
uitspraak zat Jur Elders van Uitjesbureau
aan tafel bij IDTV.

Ook Uitjesbureau organiseerde, als eerste in
Nederland, een interactief spel onder de naam ‘Wie is de Mol’ in steden
door het hele land. Jur wilde dan ook graag eens de mogelijkheden voor
een partnership aan het productiebedrijf voorleggen; ‘Volgens mij is de
aanval nog steeds de beste verdediging.’ Het was IDTV toen niet te doen
om zelf iets te ontwikkelen met Wie is de Mol in de evenementenbranche.

Lees het volledige verhaal hier »

Bekijk hier de filmische trailer van het spel "Wie is de Mol" »

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!