Back Back Nieuws

Usual Suspects in zee met drie nieuwe klanten

26 oktober 2007
In de afgelopen
weken heeft Usual Suspects drie pitches gewonnen voor opdrachten met de
doelstelling de merkbeleving te vergroten. Het gaat om de merken ABN
AMRO, de AWV (Algemene Woningbouw Vereniging Amsterdam) en Endemol
Nederland.

Voor ABN AMRO verzorgt Usual Suspects het
allerlaatste Kerstfeest voordat de overname een feit is. Het gaat om
een terugblik op ruim honderd jaar Hollands bankieren voor de
medewerkers van de divisie Wholesale en hun partners. Voor AWV zal er
een soortgelijk traject opgestart worden gezien het feit dat
Amsterdam's grootste woningbouwvereniging volgend jaar gaat fuseren met
woningbouwvereniging Het Oosten en De Key. Voor Endemol Nederland
realiseert Usual Suspects het tweejaarlijkse personeelsfeest.

“Naast
het feit dat we enorm blij zijn met deze grote opdrachten, zullen we
iedereen eens laten zien wat er gebeurt als Usual Suspects een
merkbeleving neerzet”, aldus creative partner René van Dijk.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!