
De hoogste transactiesnelheid, een optimaal bestelproces én inzicht in alle verkoopgegevens. Al meer dan 16 jaar biedt Twelve deze voordelen aan haar klanten in de quick service markt. Hier draait alles om een snelle en efficiënte afhandeling van het bestelproces. Eén van de branches in deze markt is de eventsbranche. Een constant veranderende branche, waarin Twelve in relatief korte tijd is uitgegroeid tot één van de grootste spelers op het gebied van bestellen en betalen. Een positie waar zij enorm trots op zijn en die ze graag willen versterken! Met die gedachte is Twelve dit jaar, naast de prachtige samenwerkingen met hun huidige resellers, een nieuw partnership aangegaan. Een samenwerking die je niet direct zou verwachten, maar als je kijkt naar de kracht van beide organisaties, wel een hele slimme en toekomstgerichte stap is. Twelve en Moneycomb hebben de handen ineengeslagen om de eventswereld te voorzien van de beste besteloplossingen en samen nog meer eventorganisatoren te ontzorgen.
Aftrap op DGTL festival
Waar deze organisaties voorgaande jaren nog tegenover elkaar stonden, zijn de krachten nu gebundeld. Moneycomb en Twelve gaan de eventswereld verder ondersteunen als één nóg sterkere speler. De gebruiksvriendelijke order-software van Twelve, gecombineerd met de operationele kracht vanuit Moneycomb, vormen voor ieder evenement de perfecte combinatie. De grote aftrap van dit partnership vond plaats tijdens DGTL, waarmee voor beide partijen het nieuwe festivalseizoen van start ging, waar we nu middenin zitten. Het resultaat; een gestroomlijnd en zorgeloos evenement, wat ook in de praktijk laat zien dat dit de ideale formule is voor eventorganisaties.
Een event draaien met Twelve betekent een optimaal bestelproces aan de voorkant gecombineerd met al het gewenste inzicht aan de achterkant. Met de aanvulling van Moneycomb op het operationele vlak, kan je als evenementorganisatie niet meer om deze unieke combinatie heen.
Gebundelde krachten zorgen voor the next step
Moneycomb weet met meer dan 20 jaar ervaring in de festival- en eventsindustrie als geen ander wat er moet gebeuren tijdens de operatie van een evenement. Twelve heeft alweer meer dan 16 jaar ervaring in de betaalwereld, waarvan zij meer dan de helft actief zijn in de eventswereld. Om de volgende stappen te kunnen zetten in deze levendige branche, was het voor beide partijen tijd om meer focus aan te brengen.
Olav Fontijn, Partner van Moneycomb zegt het volgende over dit partnership: ‘De evenementenmarkt is aan het groeien en op deze manier kunnen wij een sterkere basis neerzetten en nog beter op de groei inspelen. Twelve focust zich op de software, waardoor wij dit naar de achtergrond kunnen schuiven. Zo richten wij ons op de operatie, hardware en service. We vullen elkaar perfect aan op deze manier.’