Back Back Nieuws

Travel Orange als nieuw label voor exclusieve incentivereizen

03 maart 2014

Niet met een
big bang of met tromgeroffel, maar heel rustig is de afgelopen weken de nieuwe
website van Travel Orange
gelanceerd. Travel Orange richt zich met exceptionele incentivereizen op de
bedrijven die het hoogste niveau van professionaliteit en creativiteit zoeken.

Positionering
Omdat Travel Orange een label is van incentivebureau Incentive Direct rijst de
vraag waarom het nodig was om een nieuw label in de markt te zetten. “Op de
bestaande website bieden we naast maatwerk incentive- en personeelsreizen ook
kant-en-klare programma’s. Voor sommige opdrachtgevers prijstechnisch gezien
een hele goede optie. Maar we willen juist de topreizen op maat beter onder de
aandacht brengen. Dat doen we nu nog meer met het nieuwe label”, aldus Jaap
Maarse, eigenaar van Incentive Direct.

Wereldwijd
Navigerend over de website zie je eerst de meer bekende Europese incentive
bestemmingen gepresenteerd worden, waarna alle werelddelen aan bod komen:
Nepal, Namibië, Cuba, Oman, Suriname en Australië. De bezoeker komt met het
fraaie fotomateriaal snel in de stemming. Door het bijzondere aanbod van verre
en exclusieve incentive- en personeelsreizen is Travel Orange een mooie
toevoeging in het incentive landschap.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!