
Ruim anderhalf jaar geleden sloeg Kloosterboer de eerste paal van hypermodern vrieshuis in Lelystad. Op slechts een steenworp afstand van McCain, producent van diepvriesproducten gemaakt van aardappelen, voor wie Kloosterboer de distributie verzorgt. Op 13 juni openden Erwin Pardon (Regional President van McCain), Janneke Sparreboom (Wethouder Gemeente Lelystad) en Alex Kloosterboer (CEO Kloosterboer) dit nieuwe volledig geautomatiseerde distributiecentrum. TDG Eventmarketing, die ook de ceremonie rondom het slaan van de eerste paal verzorgde, was nu verantwoordelijk voor het feestelijke openingsevenement.
Toine Dorpmans: ‘Dit evenement is voortgekomen uit langdurige partnerships. Uit de samenwerking met McCain en Kloosterboer ontstonden de bouwplannen voor dit duurzame vrieshuis. En dankzij onze goede samenwerking met Kloosterboer, waren we betrokken bij het slaan van de eerste paal en de opening van dit prestigieuze pand.’
Trots op relatie
Kloosterboer streeft naar een hoge certificering op het gebied van duurzaamheid. Het pand verbruikt natuurlijk veel energie. Vernuftige systemen in combinatie met zonnepanelen zorgen ervoor dat hier zo zorgvuldig mogelijk mee om wordt gegaan. Er zijn zelfs plannen voor de installatie van een windmolen. TDG Eventmarketing verzorgde voor beide events van Kloosterboer het concept, de organisatie en het communicatietraject. ‘We zijn er echt trots op dat we, dankzij het continueren van onze relaties, betrokken waren bij deze evenementen rondom de bouw van dit state of the art vrieshuis,’ besluit Toine Dorpmans.
Fotocredits hoofdfoto > Kloet