Back Back Nieuws

Target Promotion Team zet Culturele Hoofdstad in de spotlight

02 november 2012
Tot 10 november laat Brabant met speciale publieksacties zien dat ze kandidatuur steunt van 2018Eindhoven|Brabant voor de titel Culturele Hoofdstad van Europa.
Culturele Hoofdstad tent
Brabanders kunnen vanaf 25 oktober laten zien dat ze zin hebben in de titel Culturele Hoofdstad van Europa. In de periode rondom het indienen van officiële bidbook van 2018Eindhoven|Brabant, doet een speciale ‘Culturele Hoofdstad tent’ de deelnemende steden en de provincie aan. Inwoners van Breda, ’s-Hertogenbosch, Tilburg, Helmond en Eindhoven kunnen door één minuut te fietsen op speciale energy bikes Culturele Hoofdstad in de spotlight zetten. Na het fietsen krijgen de deelnemers een 2018Eindhoven|Brabant zaklamp. Met deze zaklamp kunnen zij op zaterdagavond 10 november tijdens GLOW samen met tienduizenden bezoekers aan Europa laten zien dat Brabant klaar is voor de titel Culturele Hoofdstad van Europa 2018.

Waar staat de Culturele Hoofdstad tent de komende dagen?
- Donderdag 1 november, 17.00 – 21.00 uur, ‘s-Hertogenbosch, Kerkplein
- Vrijdag 2 november, 08.30-14.00 uur Provinciehuis, Brabantlaan 1 ’s-Hertogenbosch
- Vrijdag 2 november, 17.00-21.00 uur, Helmond, De Markt
- Zaterdag 3 november, 9.00 – 13.00 uur Helmond, De Markt
- Zondag 4 november, 11.00-18.00 uur Tilburg, De Heuvel
- Donderdag 8 november, 17.00 – 21.00 uur Den Bosch, Kerkplein

Vanuit het kantoor in Tilburg begeleidt Target Promotion Team de promotietour en de speciaal opgeleide promotieteams zorgen voor een energieke uitvoering in de verschillende Brabantse steden.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!