Back Back Nieuws

Target Promotion Team verhuist naar Tilburg

02 januari 2008
Het Brabantse promotie- en organisatiebureau Target Promotion Team betrekt deze maand
haar nieuwe kantoorruimte aan de J.F. Vlekkeweg in Tilburg, een prima te bereiken
locatie op het bedrijventerrein ’t Laar. Een feestelijk begin
van het nieuwe jaar voor het bureau dat in 2008 haar 20-jarig
bestaan viert.

Target Promotion
Team werd in 1988 opgericht en opereerde lange tijd vanuit het
Brabantse Uden. De missie: degelijke dienstverlening door competente,
gemotiveerde mensen met een juiste mentaliteit. Gast- en
klantvriendelijkheid is hierbij niet een doel, maar een eerste
vereiste.

Al snel werd Target veelvuldig ingezet bij de ontvangst
en begeleiding van vooraanstaande gasten tijdens speciale evenementen,
en bouwde hiermee een prima reputatie op.
In korte tijd groeit
Target uit tot een full-service promotie- en organisatieburo, dat
(inter)nationaal opereert. De expertise op het vlak van hospitality,
promotion en organisatiesupport reikt van concept tot realisatie en van
training-on-the job tot evaluatie.

De 30-jarige Kitty Huijben (links op de foto)
uit Alphen voert al enige jaren het bureaumanagement als zij begin 2006
de gelegenheid krijgt om Target geheel zelfstandig voort te zetten.
Huijben vond in Petra Brouwer (rechts, 28) een gedegen zakenpartner. Aan de
kenmerkende degelijkheid werd een eigentijds tintje toegevoegd. De
verfrissende aanpak van de jonge en vooruitstrevende onderneemsters
heeft inmiddels geleid naar een groeiend aantal opdrachten en
medewerkers. Een verhuizing naar een ruimere werkplek kon niet
uitblijven.

Effectief en representatief
De mix van
inhoudelijke expertise en inlevingsvermogen in de situatie van de klant
blijkt buitengewoon doeltreffend te zijn. Vanaf het conceptstadium
wordt samen met de opdrachtgever de marketingdoelstelling, wensen en
bedrijfscultuur vertaald naar persoonlijke uitingen. Uitgangspunt
hierbij is dat de uitstraling en beleving bij deze uitingen
representatief moeten zijn voor het bedrijf en haar product of dienst.

De werkwijze van Target is samen te vatten in 6 P’s, te weten: partnership, passie, persoonlijk, presentatie, prestatie en perfectie.

Het
bedrijfsleven ervaart deze dienstverlening als een representatief en
effectief marketing-instrument. Persoonlijke promotie wordt steeds
vaker ingezet als verlengstuk van de reclame-campagne. Overigens maakt
Target ook deel uit van de Dutch Field Marketing Association (DFMA).

Belangstellenden
zijn welkom een kijkje te nemen op vrijdag 18 januari van 15.00 tot 20.00 uur tijdens het open huis van Target.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!