Back Back Nieuws

SponsorRing 2016 gaat naar Samsung en Brand New Live

25 november 2016
Brand New Live heeft met Samsung Mobile NL gisteravond tijdens de
uitreiking van de SponsorRingen in Amsterdam, de SponsorRing in de
categorie Sport gewonnen. Brand New Live koppelde Olympisch kampioen
windsurfen Dorian van Rijsselberghe aan Samsung en activeerde de
Olympische campagne Beleef de Olympische Spelen in virtual reality. Deze
case werd als beste uitgekozen door een vakkundige jury.

De Spelen waren nooit eerder zo dichtbij
Door middel van VR (virtual reality) liet Samsung de consument de
Olympische Spelen afgelopen zomer op een vernieuwende en innovatieve
manier beleven. Zowel met een VR simulator op grote evenementen als de
Olympic Experience en Delfsail, een landelijk dekkende retailcampagne,
een opvallende VR video met Dorian en de samenwerking met Heineken voor
de huldigingen in 360 en de Medailletaxi met Radio 538 en NOC NSF. Met
de combinatie van sport, technologie, en innovatie kwamen de Olympische
Spelen nog nooit zo dichtbij.

'Complete en relevante case'
Chris Havinga, Director Brand New Live: 'Dit is inmiddels onze
tweede SponsorRing, maar voor de eerste keer in de categorie Sport.
Daarmee wordt weer bewezen dat sport en entertainment heel dicht bij
elkaar liggen. Ik ben heel trots op ons eigen team, maar vooral ook op
het team van Samsung en haar partners NOC NSF, Radio 538, Heineken en
het Management van Dorian, die het tot zo’n complete en relevante case
hebben gemaakt!'

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!