Back Back Nieuws

Spinmarketing start nieuwe tak: Spinevenementen

21 juni 2012
Spinmarketing heeft sinds deze maand een nieuwe tak: Spinevenementen. Een nieuwe afdeling binnen het bedrijf waarbij de focus volledig ligt op evenementen, met als specialiteit productlanceringen.

 

Productlanceringen als grote kracht

Met een team van vijf ervaren mensen richt Spinevenementen zich volledig op het realiseren van succesvolle evenementen. De grote kracht ligt bij productlanceringen, maar bedrijven kunnen ook terecht voor beurzen, hostesses, persreizen, relatie evenementen en 3D projecten. Spinevenementen werkt onder andere voor Maxxium Nederland en het Hard Rock Café.

 

Creëren van merkbeleving

Door de marketingcommunicatie achtergrond van het team voert Spinevenementen niet alleen uit. Ralph Heijnneman: ‘We denken mee en begrijpen daadwerkelijk hoe belangrijk een evenement is’. Het creëren van merkbeleving door de boodschap, locatie en sfeer elkaar te laten versterken, is het sterke punt van Spinevenementen.

 

Meer informatie

Succes is als de boodschap duidelijk bij de bezoekers is overgekomen. ‘Natuurlijk binnen het gestelde budget voor het betreffende evenement – groot of klein’, aldus Ralph. Kijk voor meer informatie op www.spinevenementen.nl.

 

Fotografie: Dennis Bouman

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!