Back
Nieuws
Spinmarketing start nieuwe tak: Spinevenementen
21 juni 2012Spinmarketing heeft sinds deze maand een nieuwe tak: Spinevenementen. Een nieuwe afdeling binnen het bedrijf waarbij de focus volledig ligt op evenementen, met als specialiteit productlanceringen.
Productlanceringen als grote kracht
Met een team van vijf ervaren mensen richt Spinevenementen zich volledig op het realiseren van succesvolle evenementen. De grote kracht ligt bij productlanceringen, maar bedrijven kunnen ook terecht voor beurzen, hostesses, persreizen, relatie evenementen en 3D projecten. Spinevenementen werkt onder andere voor Maxxium Nederland en het Hard Rock Café.
Creëren van merkbeleving
Door de marketingcommunicatie achtergrond van het team voert Spinevenementen niet alleen uit. Ralph Heijnneman: We denken mee en begrijpen daadwerkelijk hoe belangrijk een evenement is. Het creëren van merkbeleving door de boodschap, locatie en sfeer elkaar te laten versterken, is het sterke punt van Spinevenementen.
Meer informatie
Succes is als de boodschap duidelijk bij de bezoekers is overgekomen. Natuurlijk binnen het gestelde budget voor het betreffende evenement groot of klein, aldus Ralph. Kijk voor meer informatie op www.spinevenementen.nl.
Fotografie: Dennis Bouman
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!