Back Back Nieuws

Spant! start storytelling eventlocatie campagne met Jean Paul

12 juni 2015
Spant! start deze maand een campagne om haar locatie in al zijn facetten op een anders dan andere wijze onder de aandacht te brengen. Spant spande samen met het Rotterdamse bureau 0to9, specialist op het gebied van on- en offline campagne ontwikkeling. Hun creatieve team creëerde voor Spant het fictieve karakter Jean Paul. Een Gooische excentriekeling en ’s lands meest gevierde #BEP (Best Event Professional), die al menig geslaagd event op zijn naam heeft staan. Hoe doet hij dit toch iedere keer? Zijn geheim: Spant. Er is gekozen voor een storytelling aanpak zonder brochures of banners. In plaats daarvan maakt de doelgroep kennis met Jean Paul in een pakkende verhaallijn die zich langzaam ontvouwt via on- en offline kanalen.

Gooische Geheimen
Jean Paul bezoekt het profiel van eventmanagers op LinkedIn. Daarna ontvangen zij een gepersonaliseerde glossy ‘Gooische Geheimen’ (met de naam en foto van de ontvanger op de cover) waar Jean Paul honderduit praat over de Chaneldige plek Spant. Daarnaast heeft hij zijn eigen website met exclusieve tips, een selectie geslaagde video’s en is zijn charmante zichtbaarheid op diverse socials te vinden waar hij een inkijkje geeft in zijn succesvolle leven als eventprofessional. Op deze manier leert de doelgroep druppelsgewijs Jean Paul kennen en wordt Spant op een natuurlijke wijze geïntroduceerd.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!