The Show Room voor online merkbeleving anno 2022 The Show Room voor online merkbeleving anno 2022
Back Back Nieuws

The Show Room voor online merkbeleving anno 2022

25 januari 2022

The Show Room brengt merken tot leven in een 3D-wereld met high-quality content, interactieve brand experience en wereldwijde livestreaming. The Show Room maakt het mogelijk voor merken om onder meer producten te lanceren, teams te trainen en B2B en B2C doelgroepen te inspireren in een dynamische virtuele omgeving. The Show Room is een initiatief van brand agency Brand New Live in samenwerking met digital partner Creative Animal (onderdeel van NEP).

Digitaal georiënteerde doelgroepen van vandaag

Chris Havinga, CEO Brand New Live: ‘Digitaal thuiswerken en op afstand communiceren is vast onderdeel geworden van ons werken. De digitaal georiënteerde doelgroepen van vandaag vragen om intensere, realistische en interactieve beleving. Brand-, event- en marcom managers dromen op hun beurt van rijke branded content en originele storytelling. Met The Show Room lanceren wij een tijdloze oplossing voor veelzijdige brand & product display.’

Merkverhalen in inspirerende digitale en virtuele wereld

Jasper Steenkamp, Lead Creative Strategy Creative Animal: ‘De vraag naar online concepten heeft door COVID een enorme vlucht genomen. The Show Room speelt in op de behoefte in de markt om merkverhalen te vertellen in een inspirerende digitale en virtuele wereld. Van bestaande templates tot volledig gepersonaliseerde branded content en beleving. The Show Room maakt gebruik van een high-end digitale infrastructuur die is voorbereid op alle toekomstige technologieën voor digital user experience, virtual conferencing en dynamische co-creatie.’

Kameleon

Mathieu Grob, Creative Director Brand New Live: ‘Wanneer een merk de mogelijkheden voor digital brand experience verkent, ervaart het al snel de interactieve en emotionele beperkingen van de meeste digitale streams. Niet bij The Show Room. The Show Room heeft zowel de storytelling creativiteit als de hoogste kwaliteitsstandaard in on-screen merkbeleving in huis. Als een kameleon passen wij de branding, content en beleving van iedere virtuele showroom aan op de merkboodschap en brand DNA. Om ons denken kracht bij te zetten, hebben we een virtuele demo-omgeving ontwikkeld... seeing is believing!’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!