
DNA
De gedeelde waarden binnen elke organisatie vormen de basis van een bedrijfscultuur. Freriks, Operationeel directeur en aandeelhouder Servé: 'Onze waarden waren wel voor iedereen voelbaar, maar nog niet direct zichtbaar. Als wij met onze producten zowel in de diepte als in de breedte willen groeien, ons proces willen optimaliseren, willen excelleren in service+ én fun willen hebben, dan moeten wij weten wat onze basis is en wat wij echt belangrijk vinden. Voor onszelf en voor onze klanten (en hun gasten). Daarom hebben wij ons DNA in kaart gebracht.'
Wat maakt Servé Servé?
Een ding is glashelder: Servé wil verwachtingen overtreffen. 'Dat doen we met Let’s Impress. Samen, Service+ en Speciaal. Daar worden niet alleen onze klanten, maar ook hun klanten/gasten blij van. En daar doen we het tenslotte voor!'
Producten met QR-code
Uniek in de branche is dat Servé services biedt die het gebruik van de producten ondersteunen, zodat de producten nog gemakkelijker in gebruik te nemen zijn. Zo heeft een selectie van de producten een QR-code Je scant ‘m en je wordt meteen doorgelinkt naar een video die je uitlegt hoe het product of apparaat werkt!
Patricks Klushoek
Facilitair medewerker Patrick legt alles graag uit. Hij staat klanten te woord, lost storingen op én hij zorgt dat alle apparatuur blijft werken, zowel intern als extern. Pat’s Klushoek – oftewel, de werkplaats - bestaat echt, maar uiteraard is Patrick niet het enige Servé-teammember die ervoor zorgt dat Servé producten van de beste kwaliteit blijft bieden.