Back
Nieuws
Samsung account naar Brand New Live
18 juni 2009Samsung Mobile Benelux, één van de grootste spelers op het gebied van mobiele telefonie in Nederland en marktleider op het gebied van de ladyphones, heeft Brand New Live aangewezen als het bureau voor de Samsung LadyPhone campagne 2009. De keuze voor het Utrechtse bureau werd ingegeven door de creatieve synergie tussen activiteiten, de sales component die zij in al haar plannen doorvoerde plus het feit dat Chris Havinga (Director Brand New Live) al sinds 2003 verbonden is aan de lanceringen van de Ladyphones van Samsung.
Speerpunt is de introductie van de nieuwe Allure S. Brand New Live is verantwoordelijk voor conceptontwikkeling, productie en merkactivatie, waaronder het introductie-evenement, printadvertenties, de PR-campagne en POS-materialen en koppelde internationaal topmodel Yfke Sturm aan de campagne.
Chris Havinga: 'Yfke Sturm heeft zich bewezen als topmodel met internationale faam en behoort tot de groten van de modewereld. Samsung LadyPhone heeft zich ten doel gesteld om fashion dichter bij de vrouw te brengen. Met Yfke Sturm kan dat en zal middels Twitter, blogs, Hyves, fotos en tips de Samsung LadyPhone gebruiker op de hoogte houden van de wereld van fashion. De LadyPhone-corner op de Samsung Mobile website zal daarin een centrale rol spelen'.
Op 2 juni werd in de Duif Amsterdam de Allure S succesvol geïntroduceerd op de inmiddels beroemde Samsung LadyPhone Party. Klik hier voor het bericht.
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!