Samenwerking SecretaresseNet en MeetingReviewSamenwerking SecretaresseNet en MeetingReview
Back Back Nieuws

Samenwerking SecretaresseNet en MeetingReview

22 februari 2017

Het aanvragen van een locatie voor een vergadering of evenement start meestal bij de secretaresse en die wil je daarbij vooral gemak en een ruime keuze bieden. Daarnaast is persoonlijk contact voor afstemming tussen locatie en secretaresse van groot belang. Je gaat natuurlijk voor een topmeeting. Maar hoe vind je nu in het woud van zoveel beschikbare locaties de juiste en passende locatie voor je volgende meeting? MeetingReview heeft daarvoor in samenwerking met deelnemende locaties de Eventmanager ontwikkeld. Vanaf deze maand kunnen ook de bezoekers van SecretaresseNet gebruik maken van deze nieuwe mogelijkheid.

Samenwerking

Ingeborg Lentjes is enthousiast over de nieuwe samenwerking. Ingeborg: 'De aanvraagmodule op mijn website is een mooie uitbreiding op mijn bestaande dienstenpakket. Naast cursussen, e-recruitment en mijn veel gelezen blogs geeft het mijn bezoekers een extra reden om de website te bezoeken. Het biedt secretaresses een toegevoegde waarde: het helpt ze om een passende locatie te vinden. Ook het loyaliteitsprogramma voor secretaresses binnen de Eventmanager spreekt me aan. Zo kunnen secretaresses en/of managementassistenten die nog niet bekend zijn met mijn dienstverlening zich nu ook abonneren op ons gratis E-Zine.'

Leadsmanager

Marco Kole van MeetingReview over de samenwerking: 'We hebben nu 2 jaar prettig contact met Ingeborg. Ze is sinds kort ook betrokken bij de Nationale Meeting Award. Dat locaties nu ook leads kunnen ontvangen via de website van SecretaresseNet stemt iedereen tevreden. Hoe het werkt? Stel dat de secretaresse behoefte heeft aan een brainstormruimte voor 10 personen in de regio Leiden. Dan voert ze hiervoor een aantal zoekcriteria in op SecretaresseNet en ziet daarna op de kaart welke locaties in aanmerking komen. Deze locaties krijgen direct een aanvraag binnen en kunnen aangeven of zij hierop willen reageren. De aanvrager mag vervolgens maximaal drie offertes opvragen. Wanneer de aanvrager gekozen heeft voor één van de drie locaties, worden alle locaties die een bod hebben gedaan daarvan op de hoogte gebracht. Duidelijk, overzichtelijk en transparant. Er wordt niet met hagel geschoten; de secretaresse komt snel tot een shortlist en uiteindelijk tot een passende locatie, die ook nog eens direct te reserveren is.'

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!