
Waarom WOP?
Arjan over die keuze: ‘WOP had nu eenmaal de oudste rechten en bovendien hebben we pas laten berekenen dat WOP een merkwaarde vertegenwoordigt vergelijkbaar met die van Ronaldo. Zonde om dat overboord te kieperen. Het had net zo goed roem kunnen heten of een heel nieuwe naam kunnen krijgen, maar we stoppen liever ons geld en energie in andere zaken. Ron en ik waren er vrij snel over uit dat het WOP moest worden.’
Gezamenlijke ambities en een onmiskenbare klik
Ron: ‘Ik kijk er echt naar uit om samen de wereld te veroveren, want we willen groeien! Schaalvergroting en dat weer door vertalen naar voordelen voor zowel onze bestaande als nieuwe klanten. Voor mij is dit de ideale manier om mijn business uit te bouwen. Mede doordat de klik tussen de twee bureaus zo groot is; we vullen elkaar perfect aan.’
Arjan: ‘Precies! We hadden allebei al prachtige events op onze naam staan en ook voor grote Nederlandse partijen. Ik weet dat Ron inderdaad graag wil groeien en erg ambitieus is, en dat onderschrijf ik helemaal. Maar voor mij - en de overige Woppers - is die klik echt het allerbelangrijkste. Dat vind ik ook altijd het belangrijkste bij opdrachtgevers.’
Rustige transitie
Voorlopig blijft voor beide bureaus nog alles even bij het oude. Roem events gaat rustig transformeren in WOP en WOP gaat een nieuwe toekomst in, met twee ervaren kapiteins aan het roer, een zeer ervaren team erachter en een nieuwe dosis energie.