Back Back Nieuws

Relatie evenement D&B Rosé 'Altijd verfrissend'

02 juli 2011
Afgelopen dinsdag organiseerde Dechesne & Boertje de vierde editie van D&B Rosé, een event voor ruim honderd relaties van het eventmarketingbureau uit Muiden. De middag stond in het teken van ‘vindingrijkheid’.

 

Verfrissende visie

Waarom is vindingrijkheid een succesfactor in de zoektocht naar onderscheidend vermogen? Waarom leidt vindingrijkheid tot duurzaamheid? En hoe word je als bedrijf creatiever? Allemaal vragen waar zes bijzondere sprekers hun verfrissende visie op gaven. Iedere spreker had zes minuten spreektijd en dat bleek verrassend goed te werken.

 

Winnende rosé

Na deze ‘inspiratie-boost’ volgde de traditionele roséproeverij bij het kantoor van Dechesne & Boertje. Intussen was de buitentemperatuur opgelopen tot 32 graden en werden er zes rosé’s geproefd. De winnende rosé, en daarmee de D&B Rosé 2011, werd de Domaine de la Croix Iirrrésistible! uit de Provence. De gasten gingen vol vindingrijke ideeën naar huis, vlak voordat een verfrissende onweersbui losbarstte.

 
D&B Rosé 2011 from Narrowminds bv on Vimeo.
 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!