André Duval, Marc Bresseel, Tom Bellens en Klaus LommatzschAndré Duval, Marc Bresseel, Tom Bellens en Klaus Lommatzsch
Back Back Nieuws

Push To Talk versterkt netwerk Duval Union

18 januari 2017

Event- en communicatiebureau Push To Talk versterkt voortaan het creatieve ecosysteem van Duval Union. Push To Talk organiseert als live conversation agentschap spraakmakende events en live communication die bijdragen tot kwaliteitsvolle verandering en groei. Het neemt daarmee een unieke plaats in binnen het netwerk van expertises dat werd opgericht door André Duval, Marc Bresseel en Klaus Lommatzsch. 

Tom Bellens, oprichter van Push To Talk, organiseert al meer dan vijftien jaar evenementen. Startpunt is telkens het doel dat een bedrijf of organisatie wil bereiken. In deze turbulente tijden ondergaan bedrijven vaak een crisis of een veranderingstraject. Push To Talk vertaalt elke boodschap, goed of slecht, in een oprecht verhaal, maakt emoties los en zet on- en offline conversaties in gang. Zo worden conversaties de motor van echte verandering.

Push To Talk en Duval Union willen het event terug de plaats geven die het verdient. De kracht van een event zit in zijn referentiewaarde: hoe vaak kan je er nadien naar terug verwijzen? Dat hangt in grote mate af van de visies, de ideeën en de verhalen die opborrelen bij het publiek. En die zijn, gelukkig maar, onvoorspelbaar. Mensen reageren, twijfelen, geloven, stellen vragen live en online en delen ze via social media. Laat hun verhalen niet verloren gaan! Neem ze ernstig, luister ernaar en capteer ze. Laat live conversation uitgroeien tot gedragen verandering.

Verhalen vertellen: van strategie naar emotie

Een volwassen organisatie schuwt de grote vragen rond verandering en digitalisering niet. Push To Talk gaat het gesprek met het publiek aan: voor, na en tijdens het evenement. Het vertaalt strategie in emoties. Het verhaal van een merk, bedrijf of organisatie komt zo tot leven. De boodschap komt aan en het event wordt live communicatie: op de werkvloer, bij de stakeholders, op social media … Of het nu gaat om een congres, een corporate event, een publieksevent, een productlancering, een herprofileringsproject, beursstand, video content of live communicatie… Push To Talk stemt de vorm af op uw inhoud en uw verhaal. De samenwerking van Push To Talk met Duval Union past perfect in het verhaal: kennis delen en elkaars netwerk openstellen. Als ondernemingen samenwerken, kunnen ze grotere en ambitieuzere projecten realiseren.

Push To Talk als coach voor content

Tom Bellens: 'De journalistieke aanpak van Push To Talk is cruciaal. Menselijke nieuwsgierigheid vormt de leidraad. Losse feiten en meningen bestaan niet. Push To Talk zoekt de achterliggende verhalen en verbanden, verheldert ideeën en koppelt ze aan bedrijfsdoelstellingen. Zo krijgt de werkelijkheid structuur en worden feiten en meningen relevant. Met kleine anekdotes komt het grote verhaal van een merk of bedrijf tot leven. Push To Talk kan snel informatie verzamelen, analyseren en begrijpelijk formuleren in een hedendaags concept voor een event, social media of persartikel. Met de juiste aanpak leidt zelfs een moeilijke boodschap tot een goede reputatie.'

André Duval: 'Ik merk een enorme toename van creativiteit in de eventsector, maar ik mis vaak de strategie en de langetermijnvisie die de top van het bedrijf beoogt. Tom Bellens creëert events met een boodschap en speelt in op de verwachtingen van het hedendaags publiek met live experiences, live communication en live conversation. In deze tijden van veranderingen waarbij heel wat organisatie worstelen met de grote vragen rond verandering en digitalisering, is zijn gedurfde aanpak een verademing. Met Push To Talk biedt het ecosysteem van Duval Union een volledig verhaal van analyse en strategie over eventorganisatie, PR, audiovisuele content tot live en online communication.'

Push To Talk was ondermeer organisator van The Tall Ships Races die in de zomer van 2016 naar Antwerpen kwamen. Meer dan 500.00 bezoekers genoten van dit spektakel. Duizenden bemanningsleden kregen een sociaal programma voorgeschoteld en tientallen bedrijven organiseerden evenementen aan boord van de schepen: een mix van B2B en B2C evenementen.

Foto: André Duval, Marc Bresseel, Tom Bellens, Klaus Lommatzsch

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!