
Gelaagd concept
Project Playground: 23 Choices was meer dan alleen een ervaring; het was een netwerkevenement met een dubbel doel. Georganiseerd door deze vijf grote namen uit de industrie - Boozed, Hete Peper, Plugged Live Shows, The Fireflies, Bazelmans AV en SugarFactory - was het hun doel om in contact te komen met het publiek voor zowel nieuwe als terugkerende commerciële kansen, terwijl ze lieten zien waartoe ze in staat waren, gecentreerd rond de drie grote thema's.
5x winst
Project Playground: 23 Choices viel bij de Global Eventex Awards 2024 op dinsdag 7 mei 2024 maar liefst vijf keer in de prijzen, in de volgende categorieën:
• Immersive Experience - Goud
• Partner Engagement Event - Goud
• Kick-A** Experience - Zilver
• Experiential Event - Zilver
• Positive Change Event- Brons
‘Als B Corp zijn we vooral trots op de drie belangrijke thema's die Project Playground visualiseerde: duurzaamheid, inclusie en innovatie. Door deze tot leven te brengen in een non-profit, kick a** ervaring, hebben we een rimpeleffect van positieve verandering in de evenementenbranche gecreëerd’, aldus Kim de Ridder, creatief Directeur bij Boozed Experience Creators.
John Linssen, Sales Manager bij SugarFactory, merkte op: ‘Er was een dringende behoefte om de geest van de evenementenbranche nieuw leven in te blazen na de pandemie. Toen werd dit onderscheidende en gedenkwaardige evenement geboren - om onze veerkracht te laten zien en onze bereidheid om de industrie stormenderhand te veroveren samen met onze gewaardeerde preferred partners. We wilden de stroming echt ontwrichten en benadrukken dat Project Playground de dialoog wil uitlokken over belangrijke thema’s in de branche, zoals het uitdagen van iemands overtuigingen.’