Back Back Nieuws

Portret Pascale de Wijs @LikewisePascale #event16

24 maart 2016
Wil je wat over jezelf vertellen?
‘Ik ben Pascale, marketingcommunicatie strateeg en eigenaar van Likewise. Moeder van 3 kinderen (17, 15 en 12). Gedreven, open en energiek. Ik ben niet bang om mijn mening te geven en mensen te prikkelen.’ 

En over je bedrijf?
‘Likewise is actief in activatie-marketing: we bedenken concepten en strategieën voor bedrijven om hun merken te activeren. We realiseren campagnes, waarbij ontmoeting altijd een onderdeel is. Dat kan een event zijn, maar net zo goed een guerillamarketing-actie. In de kern gaat het om de ontmoeting tussen merken en hun doelgroepen. Want verbinding maak je pas echt als mensen elkaar LIVE ontmoeten. Daarin onderscheiden we ons van anderen.’

Kun je een voorbeeld geven?
‘Voor opdrachtgever Rituals ontwikkelden we een nieuw concept: de zomertour. Tijdens hang-outs op stranden en festivals worden de Rituals zomerproducten gepromoot en kunnen mensen bijvoorbeeld lekker in een hangmat liggen en gemasseerd worden. Het sluit goed aan bij de filosofie van Rituals: van dagelijkse routines een bijzonder ritueel maken.’

Waarom ben je vandaag op event 16?
‘Ik kom hier al jaren. Het is vooral leuk om iedereen weer zien. Een bruisende ontmoetingsplaats.’

Wat is je hier opgevallen?
‘De eerste indruk? Iedereen heeft er weer veel werk van gemaakt. De stand van Oogenlust vond ik er echt uitspringen, prachtig. Dit blijft toch wel één van de gezelligste beurzen in de branche. En het interessante is dat iedereen het op zijn eigen manier invult.’


Fotocredits: Clickshots, Ramon van Jaarsveld

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!