Back Back Nieuws

Plugged Productions stapt af van de bekende vormen van bedrijf- en merkpresentaties

14 mei 2013
‘We kennen allemaal de aloude vormen van openingsshows om de ‘corporate message’ van een bedrijf of merk te communiceren. Vaak heb je de keuze uit een aantal standaard mogelijkheden waarbij het product of de CEO van het bedrijf na het einde van de show op het podium verschijnt. Hierin is weinig ruimte voor maatwerk en creativiteit. Als dat er wel is, worden er meestal hoge prijzen voor gerekend. Een vraag die dan in je op kan komen is: Kunnen die openingsshows niet frisser, hipper en unieker voor een aangenamer budget? Het antwoord op deze vraag is ons nieuwe gelanceerde bedrijf: Plugged Productions’, vertelt Tim van Etten van het nieuwe bedrijf.

Specialisatie
Het bedrijf richt zich op openingsshows, muziek op maat, jingles, commercials en teksten voor zang en voice-overs. Ze hebben al een aantal projecten op hun naam staan voor bedrijven als onder andere: Microsoft Windows 8, MCI Group, The Walt Disney Company Benelux, de Efteling en Heineken. Tim van Etten: ‘Gedreven door creativiteit en de wil om opvallende dingen te maken stappen we af van de bekende vormen van bedrijf- en merkpresentaties. Met jonge en frisse op maat gemaakte shows proberen we elke keer de corporate message met een ‘wow’- effect over te brengen op het publiek.’

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!