
Youri van Rijswijk, Managing Director, Players United Events & Consultancy: 'Met de komst van Robin en Niels zijn we over de volledige as van onze core business versterkt; Mensen en merken verbinden doormiddel van voetbal. Dit doen we van strategie en concept tot en met de executie. Waarbij de liefde voor het voetbal altijd leidend is in ons werk.'
Conceptontwikkeling en partnerships
Robin van Vliet is met zijn ervaring op gebied van media en sponsoring bij Radio538 en KNVB, een belangrijke aanvulling op het team van Sportmarketeers en Eventmanagers. Naast het ontwikkelen van nieuwe concepten en strategische partnerships, gaat hij werken op key accounts als ING, Red Bull en Nederlandse Loterij.
Robin zegt daarover: 'Bij Players United krijg ik (weer) de kans om sport en commercie aan elkaar te verbinden. Elk merk heeft een verhaal te vertellen en voor de merken die dat willen doen door middel van voetbal is Players United de aangewezen gesprekspartner. In mijn rol als Strategy en Concept Manager mag ik mijzelf richten op de partnerships met deze merken en daar kijk ik erg naar uit.'
Flexwerkers community
Niels Savenije wordt verantwoordelijk voor het kwalitatief uitbouwen van de Flexwerkers community. 'Bij al onze events en activaties maken we gebruik van sportieve jongens en meiden uit deze community. We willen meer bieden dan het sportieve bijbaantje en gaan actief aan de slag met de persoonlijke ontwikkeling van deze flexwerkers. Inmiddels zijn we een soort uitzendbureau voor kwalitatief, sportief Event personeel geworden,' aldus Youri.
Niels over zijn nieuwe functie: 'Als Community Manager wil ik Flexwerkers helpen bij hun ontwikkeling en actief betrokken houden bij Players United. Door te investeren in onze flexwerkers profiteren onze klanten van kwalitatief betere events. Deze nieuwe functie kent alleen maar winnaars.'
Foto > links Niels Savenije, rechts Robin van Vliet