Pingpongen, wateraerobics en koken met het ‘Happy Meeting’ concept van Oud LondonPingpongen, wateraerobics en koken met het ‘Happy Meeting’ concept van Oud London
Back Back Nieuws

Pingpongen, wateraerobics en koken met het ‘Happy Meeting’ concept van Oud London

02 november 2017

‘Tijden veranderen en agenda's worden weer bepaald door vrolijker thema’s, zoals groei, het grijpen van kansen, vernieuwing, innovaties en het opleiden en trainen van medewerkers.’ Oud London speelt hierop in met het thema ‘Happy Meeting’. Vergaderen kan (en moet) immers ook leuk zijn, volgens de organisatie. 

Happy meeting tools

‘Het concept nodigt uit om vergaderen creatief aan te pakken en de deelnemers op een verrassende en leuke manier onderwerpen te laten bespreken. De focus ligt op de positieve agenda van de bijeenkomsten. ‘Er zijn diverse ‘Happy Meeting Tools’ bedacht met betrekking tot de zaal of de locatie, de opstelling en inrichting, de invulling qua eten en drinken en activiteiten die een hulpmiddel zijn voor de organisator om de bijeenkomst vorm te geven. Ook kan er tijdens de bijeenkomst gekozen worden voor kleur, geur en muziek als een soort ‘brain-energizers’. 

Veel mogelijkheden

Een beetje beweging werkt ook inspirerend, volgens de organisatie. ‘Met een picknickmand of een lunchpakket lekker het bos in als een alternatief voor het lunchbuffet. Of om het uur een potje pingpong spelen, een lachworkshop, wateraerobics in het zwembad van Oud London of een DJ intermezzo voor en door de deelnemers. Een stukje fietsen in het bos, een potje schaken op het levensgroot schaakbord, veel is mogelijk. Als afsluiting van de dag kunnen de deelnemers bij het diner zelf het voorgerecht maken of ‘dineren in het donker’ begeleid door Bartimeus.’ 

De verwachtingen overtreffen

Het Happy Meeting concept is een logisch vervolg op en uitwerking van de doelstellingen die Oud London twee jaar geleden heeft geformuleerd om opdrachtgevers te helpen om hun uiteindelijke doel te bereiken. De hoofdthema’s zijn informeren, brainstormen, besluiten, netwerken, enthousiasmeren en vieren. Hierbij wordt ingezet op de vijf zintuigen: zien, horen, proeven, ruiken en voelen. Het doel is ‘Return on Eventment’ waarbij de deelnemers geïnspireerd naar huis gaan en de verwachtingen zijn overtroffen. 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!