pim buutvrij
13 juni 2025

PIM viert 40 jaar marketing met lef

Rubrieken

PIM bestaat 40 jaar. En wie jarig is, trakteert. Niet met gebak, maar met iets dat blijft plakken: een serie krachtige posters die het marketingvak wakker schudden. Geen clichés, maar statements die aanzetten tot denken en doen. Gratis én fysiek in beperkte oplage, speciaal voor marketeers die geloven in vooruitgang. Marketing met lef, liefde en een missie Veertig jaar geleden begonnen als pioniers tussen marketing en technologie. Vandaag de dag hét platform waar innovatie, purpose en impact samenkomen. PIM is al vier decennia de plek waar ideeën ontstaan, trends versnellen en waar marketeers het verschil maken. En we zijn nog lang niet klaar.

‘40 jaar marketing met lef, liefde en een missie. En we zijn nog lang niet klaar.’ – Charelle Akihary, voorzitster PIM.

Posters die je vakliefde aanwakkeren

Tien unieke posters. Limited edition. Met quotes die prikkelen, schuren en inspireren. Gemaakt om het gesprek op gang te brengen en marketing weer op scherp te zetten. Geen loze kreten, maar krachtige boodschappen die je trots aan de muur hangt – of verzamelt.

Creatieve samenwerking met Buutvrij 

De posters zijn ontstaan uit een samenwerking met Buutvrij: het bureau dat creativiteit inzet voor maatschappelijke impact. Net als PIM geloven zij dat marketing meer moet zijn dan mooie woorden, het moet beweging brengen. Mariken Bongers, Account Director Buutvrij: ‘Als we niet uitkijken, wordt marketing een spel van getallen. Je hebt lef nodig om daarvan af te wijken. Op zoek naar het betere verhaal. Op zoek naar de inhoud.’

Vier 40 jaar innovatie mee

Haal jouw gratis limited edition posters op en laat zien waar marketing voor staat. Download nu jouw postercollectie. 

Over PIM 

PIM inspireert en ondersteunt marketingprofessionals met events, publicaties en prijzen zoals de PIM Marketing Literatuurprijs en het jaarlijkse Trendrapport. Door experts te verbinden en kennis te delen, tillen we marketing naar een hoger niveau. Zo bouwen we samen aan een toekomst waarin marketing echte waarde toevoegt aan mens en maatschappij.