Back Back Nieuws

Online hotels boeken wordt persoonlijker

21 november 2016
Persoonlijk contact is niet mogelijk bij boekingssites voor hotelkamers en vergaderlocaties.
Volgens Marianne Kuiper, directeur Efficient Hotel Partner is er echter
wel een groeiende behoefte aan persoonlijk contact in een wereld waarin
steeds meer zaken online geregeld worden.

'Bij een complexe zoekvraag voor hotel- en vergaderaccommodatie blijft
het prettig om uitvoerig met iemand te kunnen sparren,' aldus Kuiper. De
nieuwe boekingstool EHP Online combineert het gemak van online boeken
met de mogelijkheid om advies te krijgen. 

Overzichtelijke offertes
Offertes opvragen bij verschillende hotels
kost energie en tijd. Na ontvangst begint het vergelijken alvorens een
keuze te kunnen maken. Iedere offerte is anders, de ene locatie biedt
een arrangement aan, de ander offreert losse prijzen. Via EHP Online
ontvangt de klant een aantal overzichtelijke offertes waardoor het veel
makkelijker wordt om snel de juiste keuze te maken.

Geen standaardantwoorden
Bij boekingssites ontvangt de gebruiker vaak standaardantwoorden op niet standaardvragen.
Volgens Kuiper moet je de klant altijd de mogelijkheid blijven bieden om
te kunnen sparren over accommodaties. 'Natuurlijk gaan we mee met de
online ontwikkeling. EHP Online laat dat ook zien. Maar we gaan niet
struikelen door ons uitsluitend op online dienstverlening te richten. We
zijn al jaren gewend om de klant persoonlijk verder te helpen. Als
bedrijf blijven we graag trouw aan onze kernwaarden. Dat we ons nu
onderscheiden door uniek te zijn in deze persoonlijke vorm van online
dienstverlening is mooi meegenomen.'

Foto: Marianne Kuiper

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!