Back Back Nieuws

Obsession en CPM bundelen krachten

27 september 2006


Evenementenorganisator Obsession Live Communication heeft een samenwerkings-overeenkomst gesloten met CPM Nederland, de grootste fieldmarketeer van Europa. “Wij hebben besloten onze krachten te bundelen om onze diensten naadloos in elkaar te kunnen laten overlopen”, benadrukt Joost van de Ven, CEO Central and East Europe bij CPM International. “Wij willen onze klanten ook evenementen als onderdeel van ons dienstenpakket aan kunnen bieden. Obsession Live Communication gaat deze toekomstige evenementen en diensten in Nederland voor ons verzorgen.”

Gerben Plasmeijer (foto) van Obsession Live Communication: “Wat CPM doet voor klanten was doorgaans vooral functioneel van opzet. Wij, als live communicatie specialist, kunnen daar een stuk beleving aan toevoegen, waardoor de impact van activiteiten aanzienlijk wordt vergroot en een hoger, tastbaar resultaat wordt verkregen. Daarnaast kunnen we voor klanten voortaan scherper in de gaten houden hoe succesvol een event is, dankzij de aanwezige analysesystemen bij CPM.”



CPM Nederland BV is een dochter van CPM International, een internationale fieldmarketing onderneming met vestigingen in 20 Europese landen. CPM is onderdeel van de DAS-groep (Diversified Agency Services). Deze groep bestaat uit een groot aantal bedrijven die actief zijn in ondersteunende marketing diensten.
Obsession Live Communication, onderdeel van de GMI Groep, is een bureau voor live communicatie. Het legt zich toe op het ontwikkelen en uitvoeren van belevenisconcepten met een tastbaar resultaat.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!