Back Back Nieuws

Noordwijk sluit internationale campagne af met beachparty in Barcelona

21 november 2013

Een
beursstand in strandsferen, Mister Holland in zwembroek en heerlijke oranje
cocktails. Noordwijk Marketing presenteerde Congresbadplaats Noordwijk op z’n
best tijdens een Happy Hour op de EIBTM Beurs in Barcelona. Dit deed zij samen
met het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen, Grand Hotel Huis ter
Duin, Hotels van Oranje, NH Leeuwenhorst en het Palace Hotel.

Holland
Stand op de EIBTM
De EIBTM, dé
internationale beurs voor de congres- en meetingindustrie, is het platform waar
het Nederlands Bureau voor Toerisme en Congressen groots op inzet om Nederland
als geweldig congresland te positioneren. Noordwijk Marketing haakte daarop in
met een internationale campagne waarin de congresbadplaats wordt
geïntroduceerd bij 23.000 buitenlandse meetingplanners. Het Noordwijkse Happy
Hour in de Holland Stand in Barcelona is onderdeel van deze
campagne.

Lancering adaptieve website
Tijdens het
Noordwijk Happy Hour onthulde Mister Holland bovendien de nieuwe website www.noordwijk.info. Noordwijk heeft als
eerste citymarketingorganisatie van Nederland een site gelanceerd waar volledig
rekening gehouden wordt met de mobiele toerist en congresganger. Door de
adaptieve techniek past de site zich uitstekend aan op tabletformaat en alle
smartphones. Met de nieuwe adaptieve site, originele plannen en campagnes én
een aantrekkende congresmarkt is Noordwijk klaar voor het nieuwe congresseizoen
2014.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!