Nijmeegs bureau met Amsterdams lef
03 september 2024Communicatiebron, het bedrijf dat zich als eerste vestigde op de Nijmeegse Handelskade, gooit het roer om. Vanaf nu heet het bureau CEM Company. Ondernemer Christel Janssen licht de keuze toe: ‘Een naam met meer pit, beter passend bij ons bureau, onze klanten en de projecten die we doen. We zijn trots op onze Nijmeegse roots, ons hele team komt uit de regio. Tegelijkertijd opereren we op landelijk niveau, waarbij we moeiteloos concurreren met bureaus uit Amsterdam en Utrecht. Een vleugje meer bravoure in onze uitstraling mocht daarom niet ontbreken.’
Janssen startte het bureau bijna 20 jaar geleden: ‘Het begon met een sprankje lef en een flinke dosis aanmoediging van mensen om mij heen. Branchevereniging BOVAG werd mijn allereerste klant. Tot op de dag van vandaag werken we nog altijd met veel plezier samen. Hun vertrouwen heeft ons enorm geholpen om onze naam te vestigen en een sterke reputatie op te bouwen. Werken voor zo’n bekend merk opende deuren naar andere grote partijen. Het begin van een geweldig avontuur, vol kansen.’
Verder onderscheiden
In de afgelopen twee decennia is er veel veranderd in de wereld van communicatie en events. De opkomst van digitalisering, AI, AR, VR en social media hebben het speelveld volledig veranderd. Janssen: ‘De communicatiewereld is een dynamische plek geworden waarin alles en iedereen communiceert. Juist door deze overvloed aan communicatie beseften we dat wij ons op een andere manier willen onderscheiden. Onze kracht ligt in creativiteit en in het bedenken van ideeën die echt impact maken. Onze campagnes zetten mensen in beweging en onze events blijven je bij.’
Het bureau werkt veel voor de mobiliteitssector, de gezondheidszorg en de sportwereld. Janssen: ‘Deze sectoren staan voor enorme uitdagingen. Denk aan de brandstoftransitie, betaalbare zorg, de noodzaak om Nederland meer te laten bewegen en de personeelskrapte in alle sectoren. Het is fantastisch om een steentje bij te mogen dragen aan oplossingen voor deze uitdagingen. Ook projecten op het gebied van duurzaamheid en innovatie prikkelen ons. Hoe groter de uitdaging, hoe enthousiaster wij worden. Met onze nieuwe identiteit zijn we klaar om samen met onze klanten nog meer impact te maken.’
Goed artikel?
Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!