
Dutch AV is een bedrijf dat audiovisuele oplossingen levert voor een breed scala aan events met tijdelijk karakter. Ze zijn gespecialiseerd in het ontwerpen en installeren van permanente AV-installaties, met bijzondere expertise in themaparken, musea en evenementenlocaties en hebben als missie om te verrassen met audiovisuele ervaringen die inspireren en betoveren.
Nieuwe naam met lading
Bij Dutch AV draait alles om audiovisuele perfectie. De keuze voor de naam Dutch AV is zorgvuldig overwogen en heeft diepgaande betekenis. Nederlanders hebben een wereldwijde reputatie opgebouwd in het leveren van kwaliteit, vooral in de bruisende entertainmentindustrie. Kwaliteit is een essentiële kernwaarde voor het bedrijf en ze streven er voortdurend naar om deze normen hoog te houden. Als onderdeel van de rebranding is een nieuwe huisstijl ontwikkeld die de identiteit en diensten duidelijk weergeeft. Hun nieuwe slogan ‘Gets you with audiovisual experiences’ vat samen waar Dutch AV voor staat: ‘We begrijpen onze klanten en grijpen hen met boeiende audiovisuele belevingen.
Nog meer groeimogelijkheden
Ook het huidige onderkomen wordt verruild voor een modern, energiezuinig nieuwbouw pand in Arnhem. De huidige vestiging in Duiven werd te klein en beperkte verdere groei. De nieuwe plek biedt vier keer zoveel kantoorruimte en het dubbele aan magazijnruimte. Momenteel wordt er hard gewerkt aan de afbouw van het pand. Begin januari vindt de verhuizing plaats.
In de komende tijd wordt de overstap naar Dutch AV geleidelijk gemaakt. De organisatie blijft beschikbaar via de gebruikelijke communicatiekanalen. In november wordt meer gedetailleerde informatie gedeeld over alle veranderingen, die de nieuwe naam met zich meebrengt.