Nieuwe huisstijl voor EventcareNieuwe huisstijl voor Eventcare
Back Back Nieuws

Nieuwe huisstijl voor Eventcare

06 juni 2019

Met enthousiasme onthult Eventcare hun ververste merkidentiteit en nieuwe website. Deze ontwikkelingen tonen de evolutie van Eventcare sinds haar oprichting in 2016 en hoe het bedrijf stappen vooruit heeft gemaakt. Het merk moet het verscheidene aanbod van diensten reflecteren en de diversiteit van het bedrijf uitstralen.

Nieuwe en verfriste identeitselementen zoals een nieuw logo, fellere kleuren en stijlelementen zijn de eerste aspecten die opvallen. Het voortgezette gebruik van de moersleutel wordt gebruikt in een ronddraaiende beweging: beginnend met 'de schets' van Eventcare Concepts, dat overgaat in 'het plan' van Eventcare Productions en ten slotte gemaakt wordt door 'het team' van Eventcare Crew. 

Experience design

In het afgelopen jaar zijn ze meer experience design diensten gaan aanbieden, waardoor ze samenwerkingen aan kunnen gaan die voorbij de technische productie en uitvoering gaan. Eventcare Concepts focust op de 'schets-fase', variërend van projectmanagement tot experience design en van financieel management tot het binnenhalen van sponsorships en partnerdeals.

Fotobijschrift > Eigenaar Coen den Haan

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.403 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!