6 juli 2004

Nieuw laserconcept onderscheiden met prijs

Rubrieken

Laserpromotions b.v. uit Leiden heeft de internationale prijs voor ‘Excellence in Product Innovation’ in ontvangst genomen voor haar nieuwe spelconcept LaserStrike. Deze prestigieuze prijs voor de meest vernieuwende productinnovatie is uitgereikt tijdens de jaarlijkse vakbeurs TiLE (Trends, Technology, Theming and Design in Leisure Environments) die onlangs in de nieuwe expositiehal en conferentieruimten van het MECC in Maastricht plaatshad. Hier heeft Laserpromotions een aantal spectaculaire laser-theatershows laten zien met door hen zelf ontwikkelde en gepatenteerde modulaire technologie. Het winnende spel LaserStrike lijkt een beetje op squash en wordt met een of twee spelers gespeeld terwijl laserstralen vanuit het spel worden afgevuurd met leuke interactieve effecten. Het spel bevat zowel fun- als competitie-elementen, vereist de nodige fysieke inspanning en past zich hierbij automatisch aan naar het niveau van de speler zodat deze het maximale uit zichzelf kan halen. LaserStrike is eind september leverbaar en is geschikt voor attractiecentra, kartbanen, multifunctionele sportcentra en evenementenorganisaties. Laserpromotions b.v. is sinds 1986 actief in de laser entertainment markt, heeft al vele laser-theatershows geleverd aan onder meer de Efteling, Duinrell en parken in Duitsland, Italië en Spanje. De show die ontwikkeld is voor het themapark Isla Magica in Sevilla trok gedurende de beurs veel aandacht. Lasershows zijn niet alleen geschikt voor themaparken maar ook uitermate geschikt voor dome-theaters, openluchtshows en als vaste publieksattractie. Informatie: www.laserpro.nl en via sales@laserpro.nl