Back Back Nieuws

Nieuw buro SUPERMINDS gelanceerd door fun marketing

11 april 2016
Het Brabantse eventbureau House of Hype is succesvol verkocht aan HV Productions uit Eindhoven en gaat vanaf dit jaar op in de totale groep. Na een earn out periode van twee jaar, gaat voormalig directeur Dagmar Pijnappels, van start met een nieuw bureau genaamd SUPERMINDS – creatieve denktank in interactieve merkbeleving.

Lancering 
SUPERMINDS is een creatief bureau waarbij beleving van het merk op een interactieve manier centraal staat. Hun motto ‘If you can’t feel it, you won’t remember it’ hebben zij dan ook letterlijk door vertaald middels een eigen fun marketingactie in en om Den Bosch. ‘We wilden onze naam op een dusdanige manier neer zetten, zodat het blij verraste reacties opriep bij het publiek. Door de online doorvertaling laten we zíen aan de doelgroep wat we kunnen in plaats van dat we dat zeggen’ aldus Dagmar Pijnappels. SUPERMINDS richt zich primair op event- en funmarketing, cross- en social media en public relations. Met hun marketing-on-demand service bieden zij opdrachtgevers een verlengstuk van hun eigen marketingorgaan op een totaal nieuwe manier.

Next level
‘Wij werken bij SUPERMINDS volgens drie principes: Snel, Slim en Simpel in een ‘next level’ werkmodus. Dit betekent dat wij niet gebonden zijn aan plaats of tijd en altijd in direct contact staan met de opdrachtgever middels een online face-to-face platform. Dit scheelt tijd en dus geld. Wij zijn 24/7 vol passie met ons werk bezig en staan dan ook (bijna) dag en nacht voor de opdrachtgever klaar. Dat resulteert in snelle reacties en service. We bedenken hierbij slimme concepten die makkelijk toepasbaar zijn en houden het graag simpel. Als je het niet in één zin uitgelegd krijgt, heb je er niet goed genoeg over nagedacht’ aldus Dagmar Pijnappels.

Strategische samenwerking
Ook al start Pijnappels een nieuw bedrijf op, een strategische samenwerking blijft bestaan met het Eindhovense event & incentivebureau HV. ‘Ik geloof in samen werken en dat doe ik al vele jaren met plezier met hen. Ik zie alleen maar voordelen in het aanhouden van deze samenwerking. Krachten bundelen op momenten wanneer dat nodig is, om op die manier synergie te creëren voor de opdrachtgever, daar gaat het uiteindelijk om’ vertelt Dagmar. 

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.359 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!