Back Back Nieuws

Nieuw bureau Bruut doet elf evenementen voor Grolsch

16 maart 2007
Bierbrouwer Koninklijke Grolsch heeft
voor de activering van haar merk op events gekozen voor Bruut, het nieuwe bureau
van Vincent Hagen dat zich richt op beleveniscommunicatie. Aan de keuze ging een pitch vooraf. Het
door Bruut ontwikkelde concept wordt vanaf april ingezet op elf evenementen. Het concept sluit aan op de introductie van
de nieuwe Grolsch-fles en betrekt het evenementenpubliek op een actieve
en relevante manier bij het merk. Bruut is verantwoordelijk voor zowel
het creatieve concept als de productie en begeleiding. Eerder verzorgde
Bruut de introductie van Grolsch Premium Blond in horeca en op
evenementen.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!