5 september 2017

Nederlandse mediapartijen naar hoger niveau in Cannes

Rubrieken

De MIPCOM in Cannes is voor veel Nederlanders die werkzaam zijn in de mediabranche, dé plek om te netwerken en inspiratie op te doen. Tegelijkertijd is het tijdens dit event, dat van 16 tot en met 19 oktober plaatsvindt, ook genieten van de lifestyle met zon, zee en strand aan de Cote d'Azur. Vote Company, marktleider in het organiseren en groot maken van publieksverkiezingen, biedt nu de mogelijkheid om in stijl bij de MIPCOM te arriveren: per helikopter.

Wilfred Romijn, co-founder van Vote Company, legt uit hoe dit bijzondere initiatief tot stand is gekomen: 'Alles in Cannes straalt luxe uit, maar om vanaf Nice Airport naar Cannes te komen ben je normaal gesproken aangewezen op een taxi, bus of huurauto. Dat kon beter vonden wij, en dus bieden we bezoekers van de MIPCOM nu de mogelijkheid aan om in stijl te arriveren: per helicopter. Het is ook meteen een knipoog naar het werk dat we dagelijks doen: we brengen verkiezingen naar een hoger niveau, leveren maatwerk, ontzorgen opdrachtgevers en voegen, net als bij de helicoptervluchten in Cannes, echt waarde toe.'

Over Vote Company

Vote Company werkt voor diverse opdrachtgevers uit de mediabranche zoals bijvoorbeeld De Persgroep en Vakmedianet. Bekende verkiezingen waarvoor het bedrijf verantwoordelijk is, zijn de AD Publieksprijs bij de Musical Awards, de Zoover Awards en de Dutch-IT Awards. Dit jaar werd een Cross Media Award gewonnen voor de campagne rondom de Verkiezing van het Mooiste Natuurgebied. Deze verkiezing werd door Vote Company georganiseerd in opdracht van het Ministerie van Economische Zaken.