Back Back Nieuws

NBTC Holland Marketing brengt bestuurders van (inter)nationale associaties naar Maastricht

28 november 2013
Samen met het Maastricht Convention Bureau ontvangt het NBTC Holland Marketing 28 en 29 november, tijdens het exclusieve Holland Associatie Symposium, 33 zorgvuldig geselecteerde Nederlandse, Europese en internationale bestuurders in Maastricht & regio om hen deze streek als bestemming voor congressen te tonen.

NBTC Holland Marketing is verantwoordelijk voor de branding en marketing van Nederland in binnen- en buitenland. Via het merk 'Holland' zet NBTC Nederland op de kaart als aantrekkelijke bestemming voor vakanties, zakelijke bijeenkomsten en congressen.

Onder de aandacht 
Het Holland Associatie Symposium (HAS) is een uitstekende manier om Nederland onder de aandacht te brengen van (inter)nationale associaties, die regelmatig grote congressen organiseren. Dit jaar is de vierde keer dat het HAS wordt georganiseerd. Eerdere edities vonden plaats in Amsterdam, Den Haag en Rotterdam. Deelnemers aan het HAS zijn bestuurders van (inter)nationale associaties die op korte of lange termijn in staat zijn om een internationaal congres in Nederland te organiseren. Door het aanbieden van een mooi programma, hoopt het Maastricht Convention Bureau dat veel van deze op stapel staande congressen in Maastricht & regio gaan plaatsvinden.
Een internationaal congres heeft namelijk niet alleen een economische impact aan bestedingswaarde voor de economie, een (wetenschappelijk) congres draagt bij aan de beeldvorming van Maastricht & omgeving als kennisregio en aan de kenniseconomie van deze stad.

Deelname
Voor de bestuurders is deelname aan het HAS interessant vanwege de interessante onderwerpen, locaties en netwerkmogelijkheden die tijdens de twee dagen geboden worden. Zo worden ze door internationale sprekers bijgepraat op het gebied van trends, ontwikkelingen, kansen en bedreigingen voor associaties en wordt er aandacht besteedt aan de kansen die sociale media bieden voor associaties en congressen. Daarnaast maken ze kennis met diverse vertegenwoordigers uit de Nederlandse congresbranche om met hen de mogelijkheden voor hun specifieke congreswensen en –mogelijkheden te bespreken. Ook ontmoeten ze andere bestuurders van een geselecteerde groep Europese en internationale associaties tijdens het exclusieve symposium. Zo ontmoeten Nederlandse bestuurders hun internationale equivalent en kunnen ze waardevolle informatie met elkaar uitwisselen.

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!

Meer lezen in deze rubriek

Events nieuwsbrief

Goed artikel?

Schrijf je in net als 37.058 andere professionals en ontvang wekelijks de beste artikelen!